به منظور استفاده از خدمات فناوران ستاره جنوب ضروری است که از قوانین و مقررات شرکت آگاه بوده و این سند را به دقت مطالعه کنید.
ورود شما به وبسایت فناوران ستاره جنوب با حساب کاربری شخصی و ثبت سفارش، به منزله آگاهی از قوانین و مقررات فناوران ستاره جنوب و پذیرفتن کامل آنهاست.
از آنجا که فعالیتهای فناوران ستاره جنوب منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است، کاربران وبسایت نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه هستند.
لازم به ذکر است استمرار در استفاده از خدمات فناوران ستاره جنوب به معنای توافق در این موارد و تغییراتی احتمالی است که بهصورت پیوسته در این صفحه بهروزرسانی خواهد شد.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که اطلاعات کاربری خود را در فرم ثبتنام وبسایت فناوران ستاره جنوب درج کرده و یا قرارداد با فناوران ستاره جنوب منعقد کرده باشد و با این اطلاعات، از خدمات فناوران ستاره جنوب شامل ثبت سفارش یا هرگونه خدمات دیگراستفاده کند.
تعریف مشتری طبق قانون تجارت الکترونیک به این شرح است: مشتری یا مصرفکننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به سفارش محصول یا خدمات اقدام میکند.
تعریف مشتری طبق قانون تجارت الکترونیک به این شرح است: مشتری یا مصرفکننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به سفارش محصول یا خدمات اقدام میکند.
ارتباطات الکترونیکی
- تعامل شما با فناوران ستاره جنوب برای ارائه خدمات، مکاتبات و پاسخگوییها از طریق ارتباطات الکترونیکی صورت میپذیرد و به این ترتیب شما بهصورت ضمنی توافق کردهاید که فناوران ستاره جنوب به درخواستهای شما از طریق ارتباطات الکترونیکی پاسخگو باشد.
- برای ارتباط با مشتریان، بهینهسازی محتوای وبسایت و تحقیقات بازاریابی، فناوران ستاره جنوب ممکن است از اطلاعات شما استفاده کند و برای اطلاعرسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویسهای ویژه یا تخفیفها، برای اعضای وبسایت ایمیل یا پیامک ارسال کند. این حق برای شما وجود دارد که در صورت عدم تمایل به دریافت این ایمیلها و پیامکها، عضویت دریافت خبرنامه فناوران ستاره جنوب را در پروفایل خود لغو کنید. لغو نکردن عضویت، به منزله موافقت ضمنی با دریافت ایمیلها و پیامها و سلب حق اعتراض تلقی میشود.
ارائه خدمات
- روز کاری شامل روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی کشور است و کلیه سفارشهای ثبتشده در طول روزهای کاری پردازش میشوند. اما امکان سفارشگذاری در فناوران ستاره جنوب در هفت روز هفته و۲۴ ساعت شبانهروز وجود دارد.
- فناوران ستاره جنوب نهایت تلاش خود را برای ارسال بهموقع سفارشها در زمانبندی توافقشده به کار میگیرد اما در روزهایی که به علت تخفیفها و پروموشنها، میزان سفارشگذاری از حد معمول بیشتر میشود، یا به دلایل دیگر این امکان وجود دارد که بازههای تحویل سفارش طولانیتر شوند یا سفارشها با تاخیر به دست مشتری برسند. در چنین شرایطی حتما از طریق پیامک به شما اطلاعرسانی خواهد شد.
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی محصولات در وبسایت فناوران ستاره جنوب، حق لغو سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فناوران ستاره جنوب محفوظ است و مشتری با ورود به وبسایت میپذیرد از این قانون آگاهی داشته و ادعایی درباره آن نخواهد داشت.
- اطلاعات کاربری مشتریان شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی ایشان تطابق داشته باشد و در صورت عدم تطابق، شرکت مجاز به ارائه خدمات به آنها نخواهند بود. بنابراین مشتریان فناوران ستاره جنوب باید با ارائه شماره/شناسه ملی خود و ثبت شماره حساب/کارت بانکی متعلق به شخص سفارشدهتده در وبسایت فناوران ستاره جنوب ثبتنام کنند. این امر به منظور جلوگیری از سوءاستفادههای احتمالی و مواردی مانند خرید با کارتهای مسروقه و غیره حائز اهمیت است.
ثبت و تمدید سفارش
- وقتی سفارشی در فناوران ستاره جنوب نهایی میشود، با ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه به مشتری اطلاعرسانی میشود و به این ترتیب سفارش در صف پردازش قرار میگیرد. در غیراینصورت ثبت سفارش صورت نگرفته است. بدیهی است که فناوران ستاره جنوب هیچ مسئولیتی نسبت به محصولاتی که در سبد خرید رها میشوند، ندارد.
- نحوه پرداخت وجه بصورت آنلاین از طریق درگاههای پرداخت یا واریز از طریق شبا بحساب شرکت فناوران ستاره جنوب انجام می شود.
- مدت زمان تحويل سفارش از ۳ روز تا 20 روز کاری میباشد.
- خدمات و محصولاتی که اجاره داده میشوند اگر پس از یکهفته پایان اعتبار آنها تمدید نشوند آن خدمات به حالت تعلیق و بعد از یک ماه کاملا لغو میشوند.
لغو سفارش
- امکان لغو سفارش از طریق پانل کاربری میسر میباشد.
- مدت زمان لغو سفارش 24 ساعت میباشد که بابت آن 25درصد از مبلغ سفارش کم و مابقی آن طی 24 الی 72ساعت کاری استرداد میشود.
پشتیبانی
- خدمات پشتیبانی بصورت 24 ساعته و 7 روز هفته از طریق تیکت در پانل کاربری امکانپذیر می باشد.
- برای ارسال سایر درخواستها، پیشنهادات، انتقادات و یا شکایتهای خود نیز از فرم صفحه تماس با ما استفاده کنید.